Vacature promotie commissie

De promotiecommissie is verantwoordelijk voor alle communicatie van Studievereniging FACT. Denk hierbij aan het ontwikkelen van verschillende communicatiemiddelen (posters, flyers, social media, etc.), het bijhouden van de social media kanalen én het regelen van fotografie tijdens onze events. Kortom: jij zorgt er met de promotiecommissie voor dat alle evenementen en activiteiten goed bezocht worden.

Wat jij gaat doen
Als commissielid van de promotiecommissie ga je dus aan de slag met de communicatie van FACT en de promotie van activiteiten. Dat kan het ontwikkelen van posters zijn, het maken van content voor de socials of het schrijven van ijzersterke teksten – het is maar net waar jouw kracht ligt. Samen met je commissiegenoten draag je zorg voor een compleet concept en de verspreiding daarvan via online en offline kanalen. Daarvoor is het belangrijk dat je contact houdt met de andere commissies en het bestuur zodat je weet wat er speelt.

Wie ben jij
Jij bent proactief, enthousiast en denkt mee met je commissiegenoten. Je bent creatief en doet je best om met leuke ideeën te komen. Je bent een echte teamplayer en schrijft in foutloos Nederlands. Daarnaast ben je een sociaal dier en zorg je ervoor dat commissies jou weten te vinden als ze je nodig hebben. Het is een pré als je goed uit de voeten kunt met Adobe CC programma’s.

Wat wij van jou verwachten
Als commissielid verwachten wij van jou:

• Dat je aanwezig bent bij de door Studievereniging FACT georganiseerde activiteiten
  • Dat je je voor de volle 100% inzet.
  • Dat je gemaakte afspraken nakomt en contact houdt met de commissiecoördinator.
  • Dat je aanwezig bent bij de commissievergaderingen.
  • Dat je goed (lees: foutloos) bent in de Nederlandse taal en je hand ook niet omdraait voor de Engelse taal.

Tijdsbesteding
Je bent twee tot vier uur per week bezig met Studievereniging FACT. Dit ligt er natuurlijk aan of er een activiteit aan zit te komen. Richting een activiteit kan er meer tijd nodig zijn om alles in goede banen te leiden.

Wat je er voor terug krijgt

• Een gezellig team waarmee je mooie herinneringen maakt
  • Altijd een werkplek in het FACT lokaal
  • Een zakelijk netwerk waar jij wellicht je stage, afstudeeropdrachten of misschien wel je eerste baan uit kunt halen
  • Altijd op de erelijst bij onze activiteiten
  • Een waardevolle aanvulling op je CV
  • Doorgroeimogelijkheden tot bestuurslid of commissiecoördinator

Ben jij naar aanleiding van deze vacature enthousiast? Stuur ons dan een mailtje op info@studieverenigingfact.nl met je CV en motivatie en wie weet word jij het nieuwste commissielid van Studievereniging FACT!

Solliciteren kan tot uiterlijk maandag 29 november 23:59u.

Heb jij vragen over deze commissie? Stel dan je vraag aan Ivanka Nijst! Je kan haar een appje sturen op +316 44139872.