De introcommissie organiseert ieder jaar de introductie week voor de nieuwe studenten van Fontys Hogeschool Economie en Communicatie, opleiding Communicatie. Met dit jaar weer een introkamp!

Wat jij gaat doen
Als commissielid van de introcommissie heb je gedurende het jaar verschillende vergaderingen en ga je alvast aan de slag met voorbereidende taken. Als lid van de introcommissie ben je verantwoordelijk voor het schrijven van teksten, het vormgeven van de communicatie, het organiseren van activiteiten en het plannen van zaken voor de introductieweek. Eigenlijk organiseer je de intro van A tot Z. Dat betekent ook dat je intro-ouders aanstuurt, het eerste contactpunt bent voor nieuwe studenten en onze docenten.

Wie ben jij
Je bent een organisatietalent, oplossingsgericht en goed in presenteren. Het lijkt je leuk om onderdeel te zijn van een groot evenement en je vindt de intro het leukste feest van het jaar.

Wat wij van jou verwachten
Als commissielid verwachten wij van jou:

• Dat je aanwezig bent bij de door Studievereniging FACT georganiseerde activiteiten
  • Dat je je voor de volle 100% inzet.
  • Dat je gemaakte afspraken nakomt
  • Dat je aanwezig bent bij de commissievergaderingen
  • Dat je proactief meedenkt over de organisatie van activiteiten tijdens de introweek.
  • Dat je beschikbaar bent in de laatste week in P4, de week voor de intro en de week na de introductie

Tijdsbesteding
Je wordt maandelijks verwacht bij vergaderingen. Zodra de intro in zicht komt ben je twee tot vier uur per week bezig met voorbereidingen. Als de deadlines afgerond zijn, begint het echte werk en ben je twee weken (dus einde P4 en voorafgaand op de intro) volledig op school. En natuurlijk ben je bij de introductieweek aanwezig.

Wat je er voor terug krijgt

• Een gezellig team waarmee je mooie herinneringen maakt
  • Altijd een werkplek in het FACT lokaal
  • Een zakelijk netwerk waar jij wellicht je stage, afstudeeropdrachten of misschien wel je eerste baan uit kunt halen
  • Altijd op de erelijst bij onze activiteiten
  • Een waardevolle aanvulling op je CV
  • Doorgroeimogelijkheden tot bestuurslid of commissiecoördinator

Ben jij naar aanleiding van deze vacature enthousiast? Stuur ons dan een mailtje op introcommunicatie@fontys.nl met je CV en creatieve motivatie, en wie weet ben jij het nieuwste introcommissielid van Studievereniging FACT! Solliciteren kan tot uiterlijk maandag 29 november 23:59u.

Heb jij vragen over deze commissie? Stel dan je vraag aan Merel onder de Linden! Je kan haar een appje sturen op +316 13867555.

Share on facebook
Share on linkedin